Cargolux aranyórában

2019/05/31. - írta: Gastrospotter

Aranyóra...
Arany órának nevezzük a közvetlenül napfelkelte utáni és naplemente előtti időszakot.  Ilyenkor az ég színe a sárgától, a narancson át a vörösig vesz fel színeket. Minden kicsit melegebb színű és plusz telítettséget kap.
Ebben az időben készült képek valami varázslatosak tudnak lenni. Természetesen ez nem csak a repülőfotózásnál igaz...
Ha adott az irány a felszálláshoz és a fény is tökéletes igen szép képeket tudunk komponálni.
Az okát már nem is tudom miért mentem ki a reptérre aznap. Szerintem csak kikapcsolódni és pár ember társasága végett. Nem volt semmi olyan bakancslistás gép amit esetleg beakartam húzni. Igazából még az aranyórát sem akartam megvárni. Valahogy mégis úgy alakult, hogy a naplemente a Cargodombon ért.
Szerintem megérte...

Cargolux Airlines International Boeing 747-4R7F (LX-WCV)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spotterdomb.blog.hu/api/trackback/id/tr2214921480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása