A Préda...

2019/07/03. - írta: Gastrospotter

Négy év hajtóvadászat után lencsevégen Ő...

Eddig ha  Ő Bakuban, Hon kong-ban , Amerikában volt én biztos nem ott tartózkodtam...
Ha Ferihegyen volt, akkor vagy éjjel, vagy esőben, vagy dolgoztam stb...
A lényeg, hogy mindig elkerültük egymást.
Ma hajnalban érkezett Ferihegyre. A radarra ránézve és kicsit matekozva , hamar összeállt bennem a kép és egy elhaló sóhajtással nyugtáztam,- Ezt ismét el kell engednem. Pár óra után kíváncsiságból ismét ránéztem, hogy vajon most éppen hol kerül el engem. Már vizualizáltam is a géptörzsön lévő matricákat amik gúnyos vigyort formálva kacagnak rajtam "- Ezt ismét buktad..." Meglepetten láttam, hogy a gép még mindig itt van.
ismét matematika. Én XY helyen vagyok, a fényképező otthon stb. Busz, terelés, dugó , gyorsforgalmi lehetne sorolni.
Adtam egy lehetőséget neki mondván mit veszthetek.Irány a reptér...
Pár óra várakozás és fotózás után végre megjelent a radaron. Gyors felhő ellenőrzés, akku csere lencse ellenőrzés...
Távolról már hallható volt a hajtóművek beindítása... Egy utolsó ellenőrzés, célra tarts és fotózd!


Cargolux Airlines International Boeing 747-8R7F (LX-VCM) (Cutaway livery)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spotterdomb.blog.hu/api/trackback/id/tr9014925042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása